ویژگیهای اصلی محتوای همیشه سبز
1- تاریخ انقضا ندارد.
2- همیشه خوانندگان را درگیر خود میکند.
3- به مرور زمان قدیمی نمیشود.
4- فارغ از اخبار روز یا فصلهای سال خودنمایی میکند.
5- محتوای سبز درخت سبزی است که در تمام فصول برگهایش سبز است.
* فرق میان محتوای سبز و موضوع سبز
ممکن است بعضی از موضوعات سبز باشند آن هم برای همیشه، اما به جهت اینکه مدام تغییر میکند نتوانیم محتوای سبز تولید بکنیم مثالی که در این رابطه میتوان زد مانند مسابقات والیبال، فوتبال، پینگ پنگ و … که اگر چه سبز به نظر میرسد ولی به جهت اینکه تغییر میکند، نمیتواند سبز باشد، یا میتوان بازار سکه را مثال زد که اگر چه سبز است ولی به جهت تغییرات لحظه به لحظهاش محتوای سبز شاملش نمیشود.
فرق میان محتوای کمی سبز با محتوای همیشه سبز
مثلاً تولیدکنندگان کرمهای آرایشی و بهداشتی تولید جدید خود را به بازار ارائه کردهاند، خب این تولید از آنجایی که خریدار خودش را دارد سبز است اما چون ممکن است تولید جدیدتری در آیندهی نزدیک بیاید کمی سبز میباشد و اما همیشه سبز به مطالبی گفته میشود که دیگر تکرار نمیشود و همیشه با یک صورت خودنمایی میکند مانند گوشههای تاریخ هر کشور یا نکات بارز هر مکان، شهر و …
هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد