تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت “تعرفه‌ای” و “بازدیدی” و در قالب پست و استوری انجام می‌شود.

تبلیغات تعرفه‌‌ای را هم می‌توان به دو روش زیر تقسیم کرد:

تبلیغات انتشار محتوا: در این نوع از تبلیغات، عکس یا ویدیو آماده شما توسط پیج‌ها و اینفلوئنسرها در استوری یا پست منتشر می‌شود.

تبلیغات اینفلوئنسری: در این نوع از تبلیغات، محتوای شما توسط اینفلوئنسرها تولید و در قالب پست یا استوری منتشر می‌شود

تبلیغ در اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

جذب فالوور جدید

مقرون‌به‌صرفه بودن نسبت به سایر روش‎‌های تبلیغاتی

اثربخشی بالا به دلیل دارا بودن محتوای بصری جذاب

دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبان

عدم نیاز به زیرساخت فنی خاص و قابلیت اجرای سریع

امکان اندازه‌گیری میزان اثربخشی انواع تبلیغات در اینستاگرام

وجود گزینه‌های متنوع برای تولید محتوا و انتخاب پیج‌ها

کمک به شناخت مخاطبان شما

کلیک یار با چه پیج‌های اینستاگرامی همکاری دارد؟

هزینه تبلیغات در اینستاگرام یک عدد ثابت نیست و به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله:

  • دسته‌بندی پیج
  • تعداد فالوورها
  • اعتبار پیج
  • نرخ تعامل پیج
  • نوع محتوا شما
    و …

شما می‌توانید اطلاعات کامل پیج‌ها اعم از دسته‌بندی، تعداد فالوور، نرخ تعامل و تعرفه‌های آنان را داخل پلتفرم کلیک یار مشاهده کنید و باتوجه به بودجه و هدف خود بهترین گزینه‌ها را انتخاب نمایید.

آیا تبلیغات در اینستاگرام مناسب کسب و کار من است؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام در همه سنین و با سلایق، ویژگی‌ها و رفتارهای متفاوت، تبلیغات اینستاگرامی می‌تواند برای همه کسب و کارها مناسب باشد. اما برای دریافت بهترین نتیجه از تبلیغات در اینستاگرام، ابتدا لازم است که به شناخت خوبی از ویژگی‌ها و نیازهای مخاطبان خود برسید و بدانید که چه نوع محتوایی، می‌تواند توجه آنان را جذب نماید. سپس براساس این اطلاعات، محتوای تولید شده را در پیج‌های اینستاگرامی مناسب و در زمان درست منتشر کنید.

متخصصان کلیک یار در اختیار شما هستند

برای نتیجه ی بهتر از کلیک یار تیم های متخصص ما در کنار شما هستند و اگر خواسته باشید آنها کمپین های شما را می سازند، اکانت منجرهای حرفه ای کلیک یار کمپین های شما را بهینه سازی می کنند

مشاوره رایگان

سوالات متداول

تبلیغات در اینستاگرام در قالب پست یا استوری و به دو صورت انتشار محتوا آماده توسط پیج‌ها و یا تولید محتوا توسط اینفلوئنسرها انجام می‌شود.

بازدهی تبلیغات در اینستاگرام به عوامل متعددی از جمله کیفیت محتوای تبلیغ، زمان تبلیغ، نوع پیج و … وابسته است که همگی باید پیش از اجرای تبلیغ به خوبی بررسی شوند. برای دریافت مشاوره رایگان جهت افزایش بازدهی تبلیغات اینستاگرامی خود، با مشاوران جریان تماس حاصل کنید.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام، بر اساس نوع محتوا و پیج‌ها متفاوت است. شما می‌توانید لیست تعرفه‌های بسیاری از پیج‌ها و اینفلوئنسرها را در کلیک یار ببینید.