بازاریابی اینترنتی کاملترین راهنمای تبلیغات در اینستاگرام
آیا تا به حال از خود سئوال کردهاید که چگونه پیجهایی که میلیونها فالوور در اینستاگرام دارند به این موقعیت رسیدهاند؟ آیا آنها از روشهای مناسب و علمی استفاده کردهاند؟ آیا آنها از رابطهها و یا هزینههای زیاد فالوورهای خود را جمع کردهاند؟ جواب این سئوال با یک کلمه خود را نشان میدهد و آن هم «تبلیغات» است و به عبارتی میتوان گفت اگر آنها میخواستند به حالت طبیعی رشد کنند سالها طول میکشید که به این موقعیت دست پیدا کنند، اما با تبلیغات مناسب و به موقع توانستهاند تا این موقعیت را برای خود ایجاد کنند. تبلیغات اینستاگرامی بهترین موقعیت را برای شما در هر زمینه فراهم میسازد.
میانبری برای درآمدزایی با تبلیغات اینستاگرامی
همه میخواهند خیلی سریع محصولات و یا تفکرات خود را به همه نشان دهند و از این راه نیز به درآمدی برسند و در عین حال میخواهند راه و روش درستی را برای خود در نظر بگیرند که هیچگونه ریبی در آن نباشد، بهترین راه میان بر در این رابطه همانا درآمدزایی با تبلیغات اینستاگرامی است، مشاوران و کارشناسان کلیک یار آماده هستند تا شما را در این رابطه کمک کنند و بهترین نوع تبلیغات را نیز به شما معرفی کنند.
روشهای تبلیغات در اینستاگرام
1- استفاده از سرویس Instagram Ads
2- تبلیغات اینفلوئنسری یا اینفلوئنسر مارکتینگ
3- تبلیغات در پیجهای عمومی
تبلیغات اینفلوئنسری یا اینفلوئنسر مارکتینگ
این روش معمولا هزینهی بالایی در بر دارد، البته این روش از بلاگردهای تأثیرگذار و پرطرفدار اینستاگرام میباشد و افراد زیادی نیز به جهت اعتماد ایفلوئنسر مورد علاقه و محبوبشان شما را دنبال میکنند ولی همانطور که قبلا نیز اشاره شد از هزینهی بالایی برخوردار است، ناگفته نماند در این تبلیغات برندهای مختلفی تبلیغ میشوند.
روشهای تبلیغات در اینستاگرام
1- استفاده از سرویس Instagram Ads
از آنجایی که این روش تبلیغات را بهدرستی به ایرانیها نشان نمیدهد و پرداخت آن هم با دلار تعیین میشود مشکلاتی دارد لذا برای کاربرهای ایرانی مورد تأیید نیست و در ایران کار نمیکند و آن را اگر کسی به شما پیشنهاد کرد آن را به کنار بگذارید.
آموزش تبلیغات در اینستاگرام
قبل از این که آموزش این قسمت را شروع کنیم، لطفا نگاهی به آخرین پیجهای خود بکنید، بالاخص 9 پیج آخر شما خیلی مهم است و اگر در ذهنتان این است که مخاطبان شما پیج شما را فالو کنند حتما از نظر محتوا و ظاهر پیج خود بار دیگر مطمئن شوید که در موقعیت مناسبی قرار دارد و به عبارتی شما بار دیگر از عکس پروفایل گرفته تا بایوی خود را که به شدت مهم و تعیین کننده هستند را مجدداً مورد بررسی قرار دهید و اگر مشکلی دارد و یا جذابیت خود را از دست داده است را بار دیگر طراحی کنید، در این رابطه کارشناسان کلیک یار کمک شما خواهند بود.
تبلیغات در پیجهای عمومی
شما با انتخاب صحیح اینفلوئنسرها و یا پیجهای درستی که انتخاب میکنید، ایده تان به شدت جواب داده می شود. اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که اگر اینفلوئنسرها و یا پیجهای درستی انتخاب نشود کل سرمایهی تبلیغاتتان از دست خواهد رفت، پس باید بسیار دقت کنید، ناگفته نماند هزینهی تبلیغات در پیجهای عمومی بسیار کمتر از تبلیغات اینفلوئنسری میباشد و در نهایت نیز پُست یا استوری تبلیغی شما تا 48 ساعت در این پیجها باقی میماند، پیشنهاد این است که برای شروع، این روش میتواند بهتر از روشهای دیگر باشد.
اگر میخواهید یک پیج را مورد بررسی دقیق قرار دهید به میزان لایکها و کامنتهای آن پیج هم نظری داشته باشید که آیا آن پیج مورد استقبال دیگران قرار گرفته است و تا چقدر محبوبیت دارد، پس تعداد فالوورها به تنهایی نمیتواند ارزیابی مناسبی را به شما ارائه دهد، باید حاشیههای زیادی مطالعه گردد.
موضوع پیج مرتبط با حوزههای کاریتان باشد
تشخیص دادن احتیاج و خواستههای کاربران بر روی فعالیتهای کسب و کاری شما تأثیرگذار خواهد بود، پس باید به دنبال اینفلوئنسری باشید که در زمینهی کاری شما فعالیت کند وگرنه شما هر تبلیغی هم کنید جواب نخواهد داد، هوشمند بودن در این زمینه کمک بزرگی به آیندهی کسب و کار و محصولات شما میکند.
تعداد تبلیغاتی که در روز منتشر میشود
انتخاب کردن یک پیج برای تبلیغ، بحث گستردهای است که کارشنان کلیک یار میتوانند آن را بهطور کامل با عنوان «کسب درآمد از اینستاگرام» به شما تعلیم دهند، بعد هم متوجه خواهید شد که کدامیک از پیجها جزء بهترینها هستند و بهعبارتی میتوان به تعداد دفعاتی که یک پیج در روز به تبلیغ میرود خیلی نکات را درک نمود، کارشناسان کلیک یار از تبلیغاتی که در پیجها مؤثر واقع شده است یک لیست به شما میدهند تا بهتر متوجه بشوید و در این رابطه نیز میتوانند به شما مشاورههایی بدهند.
هزینهی تبلیغات در اینستاگرام
همانطور که میدانید تبلیغات در اینستاگرام هزینهبر است، اما اگر شما در رابطه با نوع تبلیغ و هزینهی آن با کارشناسان کلیک یار مشورت کنید قطعاً به نتایج مثبتی خواهید رسید. بدیهی است در اینگونه موارد نمیتوان معیارهای مشخصی را مورد نظر قرار داد، مشاوره با کسانی که تجربهای در این زمینه دارند حتی میتواند هزینهی تبلیغات را به شما برگرداند.
هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد