استراتژی کم هزینه تبلیغات کلیکی در کانال های روبیکا

تبلیغات کلیکی چیست؟ چرا باید به سراغ آن برویم؟ با توجه به فیلترینگ، چه باید کرد؟ چگونه از هزینه‌های دلاری آن در امان بمانیم؟ اگر می‌خواهید جواب این سوالات را پیدا کنید، با ما همراه باشید.

 

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی به اختصار ppc نامیده می‌شود. این کلمه مخفف pay per click، یعنی «به ازای هر کلیک» است. معروف‌ترین شکل این تبلیغ که حتما تا به حال دیده‌اید، تبلیغات گوگل ادز می‌باشد. گاهی اوقات در هنگام جستجو یک کلمه در گوگل، یک سایت در اولین رتبه صفحه اول نشان داده می‌شود و در کنار آن علامت Ad دیده می‌شود. این همان تبلیغات کلیکی گوگل ادز است.

به طور مثال اگر صاحب وبسایت به ازای 100000 کلیک به گوگل مبلغی را پرداخت کرده باشد، هنگامی که تعداد کلیک‌های این لینک به 100000 رسید، این لینک از گوگل برداشته می‌شود. در حقیقت تبلیغات کلیکی، دیده شدن شما را تضمین می‌کنند.

 احتمالا تا به اینجا حدس زده‌اید که هزینه تبلیغات کلیکی در گوگل می‌تواند چقدر زیاد باشد. تبلیغاتی که مبنای آن دلار و درهم است و شرکت‌های واسطه نیز مبلغی جداگانه دریافت می‌کنند. از طرف دیگر با فیلتر شدن بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، دسترسی به آن‌ها دشوار شده و دیده شدن در برنامه‌هایی مانند اینستاگرام، تلگرام، توئیتر، یوتیوب و نظیر آن‌ها تا چه میزان سخت و البته پر هزینه گشته است.

روبیکا و تبلیغات کلیکی

اگر چند سال پیش در رابطه با تبلیغ در اپلیکیشن روبیکا صحبت می‌کردیم، شاید عده‌ای تعجب می‌کردند و عده‌ای هم می‌خندیدند. اما امروز اوضاع کاملا فرق کرده. روبیکا اکنون به ادعای خودش بیش از 17 میلیون کاربر فعال روزانه و 35 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. این آمار شاید خیلی هم دور از ذهن نباشد. کافیست کمی به اطرافیان خود نگاه کنید و تعداد کسانی که از این برنامه استفاده می‌کنند را ببینید. البته باید بدانید که ایرانسل و همراه اول از سهامداران این برنامه ایرانی هستند و به همین دلیل می‌توان روی روبیکا حساب ویژه‌ای کرد.

شاید ادعای نامعقولی نباشد اگر بگوییم سوپر اپلیکیشن روبیکا، بهترین شبکه اجتماعی ایرانی است. وجود بیش از 80000 فیلم، سریال و انیمیشن در کنار قسمت پیامرسان، فروشگاه، اینستاگرام (روبینو و ویترین) و در نهایت کسب درآمد از این برنامه، روبیکا را با اختلاف از سایر رقیبان خود جدا کرده است. با این صحبت‌ها به جرات می‌توان گفت اگر کسب و کارتان را در روبیکا تبلیغ کنید، قطعا دیده خواهید شد. آن هم وقتی که تبلیغات کلیکی را انجام دهید.

ما در کلیک یار بسیاری از کانال‌های پر مخاطب روبیکا را در اختیار داریم. شما می‌توانید در این کانال‌ها، تبلیغ خود را به صورت کلیکی انجام دهید و دیده شدن کسب و کارتان را تضمین کنید. به ازای هر 1000 بازدید تعرفه مشخصی در نظر گرفته‌ایم. به طور مثال اگر پلن 500000 بازدید را انتخاب کنید، تا زمانی که بازدید تبلیغتان به این تعداد نرسد، آن را در کانال‌های مورد نظر نگه میداریم. پس نگران دیده شدن نباشید و بر روی ساختن یک تبلیغ جذاب تمرکز کنید.

برای مشاهده کانال‌ها و ثبت تبلیغات کلیکی در روبیکا، می‌توانید از طریق این لینک، وارد صفحه ثبت سفارش شوید. و یا با شماره 21910166950 تماس حاصل فرمایید. کلیک یار همراه شما در مسیر تبلیغات!

قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد