راهنمای جامع درباره تبلیغات پوش نوتیفیکیشن!
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
تعداد بازدید : 428
نوشته شده توسط : کلیک یار
دسته بندی : مقالات آموزشی بازاریابی اینترنتی
راهنمای جامع درباره تبلیغات پوش نوتیفیکیشن!
بر روی تلفن همراه یا مرورگر رایانهی شما تبلیغاتی ارسال میشود که به این تبلیغات پوش نوتیفیکیشن میگویند، کلمهی نوتیفیکیشن به معنی اعلان است، گوشیهای اندرویدی که به بازار آمد اولین نوتیفیکیشنها بر روی موبایل ظاهر شد، این پیامها در صنعت تبلیغات به شکل گسترده استفاده میشود، بازدهی پوش نوتیفیکیشن بالاست، هدف از ارسال اعلانها توسط پوش نوتیفیکیشن اطلاع رسانی و درخواست انجام یک اقدام از کاربر است.
انواع تبلیغات پوش نوتیفیکیشن :
1- تبلیغات پوش نوتیفیکیشن رایانه:
این نوع تبلیغات بر روی سیستم عامل و یا رایانهی شما نمایش داده میشود، بهعبارتی کنار ویندوز پنجرهای باز میشود و مثلاً خبر جدیدی را در سایت ایکس اعلام میکند.
2- تبلیغات موبایلی پوش نوتیفیکیشن:
این نوع تبلیغات بر روی اپلیکیشنهای موبایلی صورت میگیرد، مثلاً شما با نصب اپلیکیشن ایکس بر روی موبایل خود، تبلیغ خرید گوشی که برای شما ارسال شده است را مشاهده میکنید.
3- تبلیغات وب پوش نوتیفیکیشن:
این تبلیغات هم در تلفن همراه و هم در رایانه ی شما در سطح وب نمایش داده میشود.
تفاوت بین تبلیغات نوتیفیکیشن و تبلیغات پاپ اپ
یکی از محسنات تبلیغات نوتیفیکیشن اجازه از مخاطبان است تا آنها غافلگیر نشوند و مورد آزار و اذیت قرار نگیرند، درواقع تبلیغات پوش نوتیفیکیشن زیر مجموعهی بازاریابی اجازهای Permission marketing است، در این نوع تبلیغات قبل از این که از مخاطب آدرس ایمیل بگیرید به او میگویید که قرار است برایش خبرهای تازهای از تخفیف محصولات و یا مقالات جدید و خبرهای تازهای از سایت برایش ارسال کنید.
تبلیغات پوش نوتیفیکیشن Push Notification به همین جهت با تبلیغات پاپ اپ (تبلیغات وقفهای) و با در نظر گرفتن کاربر و اجازه از او تفاوت زیادی دارد و این روش درواقع روش جذابی است که به گرایش مخاطبان میانجامد، چرا که اکثر مخاطبان از تبلیغات وقفهای که بدون اجازهی آنها ارسال می شود ناراضی هستند.
دربارهی دسترسی تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بر روی تلفن همراه
قبلاً هم گفته شده است که چون تبلیغات پوش نوتیفیکیشن با اطلاع دادن به مخاطب ارسال پیام بر روی موبایل آنها میکند، مخاطبان با توجه به این روش و شیوهای که این تبلیغات از خود نشان داده است راضی هستند لذا وقتی برنامهای را روی موبایل خود نصب میکنند درواقع اجازهی ارسال پوش را تأیید کردهاند و به عبارتی به این تبلیغات اجازهی دسترسی به تلفن همراه خود را میدهند و طبق همین اجازه، تبلیغات پوش نوتیفیکیشن ارسالیهای خود را انجام میدهد، ناگفته نماند که مخاطب میتواند برای بستن دسترسی این اعلانها بر روی مرورگر یا تلفن همراه خود اقدام بکند، اما طبق آمار و تجربهای که به دست آمده است به جهت جذابیت آن، کمتر کاربری راه این دسترسی را میبندد و همچنین علاقه دارد که این ارتباط برقرار باشد.
از نوتیفیکیشن چه سیستم عامل و برنامههایی پشتیبانی میکنند؟
امروزه مرورگرها و سیستم عاملهایی که از نوتیفیکیشن پشتیبانی میکنند عبارتند از:
- سیستم عاملهای ios
- سیستم عاملهای Linux، macos، Windows در رایانه
- مرورگر کروم، فایرفاکس، سافاری، Esge
کاربر تبلیغاتی پوش نوتیفیکیشن عبارتند :
1- ارسال اعلان تبلیغاتی یا Push Notification
2- اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران
اهدافی که پوش نوتیفیکیشن دنبال میکند :
الف) تبلیغ شبکههای اجتماعی
در این رابطه کاربران با پیشنهادهای جذاب به دنبال کردن شبکههای اجتماعی ترغیب میشوند
ب) تبلیغ کسب و کار فیزیکی
آشنایی کاربران و برندسازی آنها با یک کسب و کار جدید و یا ارتباط آنها با یک برند دیگر
ج) تبلیغ وب سایت
ترغیب کاربر به خرید محصول و خدمات که منجر به آشنایی و یا جذب کاربر به سایت میشود
د) تبلیغ اپلیکیشن
ترغیب نمودن کاربر به نصب اپلیکیشن جدید و این مهم به دست نمیآید مگر آنکه قبل از آن کاربر با آن اپلیکیشن آشنا گردد.
تبلیغات پوش نوتیفیکیشن برای افراد ذیل مناسب است :
الف) مدیران شبکههای اجتماعی
ب) صاحبان وب سایتهایی به دنبال جذب کاربر بیشتر هستند
ج) صاحبان کسب و کاری که قصد فروش محصولاتشان را دارند.
د) صاحبان رسانههایی که به افزایش بازدید، کاربر یا نصب اپ نیاز دارند.
کسب و کارتان را آنلاین کنید
از آنجایی که تکنولوژی بیشتر ابعاد زندگی ما را در برگرفته است و امروزه بیشتر خریدها بطور مجازی صورت میگیرد، لذا میتوانید تبلیغات خودتان به همین صورت ارسال شود، لازمهی استفاده از چنین تبلیغاتی برای فروش محصولات خود این است که هر چه زودتر کسب و کارتان را آنلاین کنید، مطمئن باشید در سالهای آینده بیشتر خرید و فروشها بهصورت آنلاین و از طریق مجازی صورت میگیرد.
شما میتوانید با تماس با مشاوران کلیک یار جهت طراحی سایت و استعلام قیمت و به روز بودن ارتباطتان و همچنین فروش محصولات خود به صورت مجاز اقدام کنید.
خدمات جذاب نوتیفیکیشن
اگر در آینده بعضی از زیرساختها فراهم شود شما میتوانید برروی تلفنهای همراه افرادی که از نزدیک فروشگاه یا مجموعهی شما در حرکت هستند تبلیغ خودتان را بفرستید و او را به سوی محصولات خود بکشانید، خدمات جذاب نوتیفیکیشن متنوعتر از روزهای قبل خود را برای صاحبان کسب و کارهای گوناگون نشان میدهد، یقیناً کسی در دنیای مجازی موفق خواهد بود که بیشتر از پیش با خدمات پوش نوتیفیکیشن آشنا باشد و آنها را به بهترین وجه در اوقات مناسب به کار برد.
کسب و کارهای اینترنتی بیشترین فرصت پوش نوتیفیکیشن
طبیعی است که جهت تبلیغ کسب و کار فیزیکی، کاربر را نمیتوانیم به انجام عمل خاصی ترغیب کنیم و به عبارتی میتوان گفت از مهمترین مزایای تبلیغات پوش نوتیفیکیشن این است که در دنیای اینترنتی از کاربر درخواست کنیم که اقدام مورد نظرمان را انجام دهد یا مثلاً از او بخواهیم که به سایت ورود پیدا کند، کسب و کارهای اینترنتی از شاخصهای اولیهی پوش نوتیفیکیشن است که کاربر میتواند از محصولات ما دیدن کند و اگر بعضی از آنها مورد پسندش بود وارد معامله شود، برای اطلاع بیشتر میتوانید از مشاوران کلیک یار استفاده کنید.
روشهای ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی
برای ارسال تبلیغات نوتیفیکیشن از دو راه میتوان استفاده کرد:
- ارسال تبلیغات نوتیفیکیشن از طریق رسانهی دیگران
- ارسال تبلیغات نوتیفیکیشن از طریق رسانهی شخصی
کارشناسان کلیک یار آماده هستند تا این دو روش ارسال را به شما تعلیم دهند تا شما بتوانید یک پیام تبلیغاتی را برای مخاطبان زیادی به شکل پوش نوتیفیکیشن ارسال کنید.
البته در قسمتهای دیگر هر کدام از این روشها شرح داده خواهد شد.
ارسال تبلیغات نوتیفیکیشن از طریق رسانهی دیگران
(تبلیغات نوتیفیکیشن کلیکی)
در این روش شما طبق تبلیغی که میخواهید برای مخاطبان صاحب رسانهی دیگر ارسال کنید با مسئول آن رسانه قرارداد میبندید، مثلاً یک برنامهای که معروف است را در یک اپلیکیشن که میلیونها مخاطب را به همراه دارد را میپسندید، با پرداخت هزینهای به سازندگان آن برنامه با رابطهای که با آنها برقرار کردهاید خواستار ارسال یک نوتیفیکیشن برای مخاطبان هستید و این ارسال نیز از طرف آنها انجام خواهد شد، البته به آن تبلیغات نوتیفیکیشن کلیکی میگویند.
ارسال تبلیغات نوتیفیکیشن از طریق رسانهی شخصی
شما میتوانید به کمک سرویسهای ارسال پوش نوتیفیکیشن مثل پوشه و با قراردادن چند خط کد برنامهنویسی در سایت خود پوش نوتیفیکیشن را در آن پیادهسازی کنید البته اگر بخواهید رسانهی شخصی را بیشتر شرح دهید منظور اپلیکیشن و یا وب سایتی است که شما صاحب آن هستید.
اگر پیشنهادات شما جذاب و پرمحتوان باشد مخاطبان شما قانع خواهند شد که در سرویس شما عضو شوند و به آن اجازهی ارسال بدهند، بعد از این اجازه هست که شما میتوانید برای اهداف بازاریابی خود از این اعلانها استفاده کنید
ارسال تبلیغات نوتیفیکیشن از طریق رسانهی شخصی بهتر است یا از طریق رسانهی دیگران؟
سؤالات اینچنینی بستگی به شرایط و نیازهای شما دارد، به عبارتی اگر شما در موقعیتی هستید که مخاطبان کمی، اپلیکیشنتان را نصب کردهاند و یا مخاطب آنچنانی ندارید بهترین کار این است که از تبلیغات نوتیفیکیشن کلیکی یا ارسالی استفاده کنید و مخاطبان خود را با پرداخت هزینهای جذب کنید و حتی محصولاتتان را به فروش برسانید. در این نوع تصمیمگیریها کسانی موفق هستند که شرایط خود و محیط و مخاطب را بهخوبی درک کرده باشند تا بهترین تصمیمگیری خود را جامهی عمل بپوشانند، در این رابطه کارشناسان کلیک یار با تجربهای که دارند شما را هدایت خواهند کرد.
کار با کلیک یار و بازدهی بیشتر
در شرایطی که بین مراحل مختلف مخیل میشوید که کدام راه بهتر است، در این شرایط همکاری با کلیک یار برای شما بازدهی بیشتری خواهد داشت، مطمئن باشید در ادامهی این همکاری از نظر هزینه و زمان به نفع شما خواهد بود و با شناختی که کلیک یار از رسانهها دارد برای ادامهی همکاری با شما با صرفهترین و بهترینها را به شما معرفی میکند.
هزینهی تبلیغات پوش نوتیفیکیشن
به ازای هر کلیک کاربران مبلغ مشخصی کم میشود، پس شما باید بودجهای را مشخص کنید، به عبارتی میتوان به ازای تعداد مشخصی نوتیفیکیشن مبلغ مشخصی پرداخت شود.
برای مشخص شدن قیمتها میتوان به صفحهی خدمات ارسال پوش نوتیفیکیشن نگاهی بیندازید، البته در مدل پرداخت به ازای نصب پرداخت قابل تغییر است.
مزایای تبلیغات نوتیفیکیشن :
- نرخ تبدیل بالا
- مقرون به صرفه
- نیاز نداشتن به زیرساختهای پیچیده
- افزایش آگاهی از برند
- استفاده در جهت بازگردانی کاربر
نرخ تبدیل بالای تبلیغات نوتیفیکیشن
اگر دوست دارید تعداد زیادی از مخاطبانتان برای دیدن تبلیغاتتان بر روی آن کلیلک کنند بهترین کار این است که از پوش نوتیفیکیشن استفاده کنید، چرا که تبلیغات نوتفیکیشن نسبت به تبلیغات دیگر از نرخ بالاتری برخوردار است، بدیهی است که با مشاهدهی بیشتری که مخاطبان شما از تبلیغات شما میکنند، محصولاتتان نیز بیشتر به فروش میرسد درضمن معرفی شما هم به مخاطبان دیگر بیشتر خود را نشان میدهد.
ترافیک هدفمند در تبلیغات نوتیفیکیشن
اغلب مخاطبان تبلیغات پیامکی یا پاپ اپ به دلیل این که این نوع تبلیغات بدون اطلاع و بدون هیچ مقدمهای به سراغ مخاطب میروند ناراضی هستند، اما از آنجایی که تبلیغات پوش نوتیفیکشن با توجه به اطلاعرسانی حضور خود به مخاطب، اعتماد مخاطبان را بیشتر به سوی خود جذب کرده است، لذا از ترافیک هدفمندتری برخوردار است.
این نکته را به خاطر بسپارید که هر چقدر اطمینان و اعتماد بیشتر شود ارتباط متقابل نیز بیشتر خواهد بود و این پارامتر مهمی است که تبلیغات نوتیفیکیشن از خود نشان داده است.
قابلیت خصوصی سازی
شما میتوانید تبلیغات خود را برای هر دسته و یا هر گروه و یا هر شخصی که خود بخواهید ارسال کنید و حتی شهری را نیز که به آن ارسال میکنید هم میتوانید انتخاب کنید، در این قابلیت شما با انتخاب مناسب و به موقع خود با مخاطبانی که به محصولات شما بیشتر علاقه نشان میدهند را نیز بیشتر مشاهده کرده و به عبارتی با آنها بیشتر ارتباط برقرار میکنید، در خصوصی سازی آن دسته از مخاطبان شما که از طریق یک وب سایت آموزشی به سرویس پیوستهاند را بیشتر از پیش خواهید دید، کارشناسان کلیک یار در این رابطه کمک کار شما خواهند بود.
چه فیلترهایی میتوان بر تبلیغات نوتیفیکیشن قرار داد؟
1- فیلتر بر اساس اپراتور
2- فیلتر بر اساس استان و مکان
3- فیلتر بر اساس ساعات بیشترین بازدید کاربران
هدر رفت کمتر
بدیهی است که تعداد زیادی از پیامکهای ارسالی به دست مخاطبان نمیرسد و به دلایل زیادی بسیاری از کاربران با کمک افزونههایی قابلیت ارسال پاپ اپ در مرورگر، خودشان را بستهاند، اما از آنجایی که تبلیغات پوش نوتیفیکیشن اعتماد کافی را بین خود و کاربر ایجاد کرده است، حتی اگر کاربر در حال کار با یک نرمافزار باشد و یا در آن لحظه وبگردی بکند در نهایت تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را خواهد دید و اگر کاربر در زمان دیگری از تلفن همراه خود و یا رایانه استفاده کند بعد از اتصال به آنها و بعد از ورودش آن اعلانها را خواهد دید و به همین جهت است که میگوییم در تبلیغات پوش نوتیفیکیشن هدر رفت بسیار پایین است.
مقرون به صرفه
تعرفهی ارسال پوش نوتیفیکیشن به دو روش برای مخاطبان صورت میگیرد، روش اول این که به ازای ارسال پوش نوتیفیکیشن پرداخت میشود و روش دوم به ازای کلیک کاربران روی پوش انجام میشود.
اگرچه نرخ تبدیل تبلیغات پوش نوتیفیکیشن و همچنین نرخ باز شدن آن نسبت به انواع تبلیغات دیگر بیشتر است اما قابل توجه است که هزینه و تعرفهی کمتری دارند، ناگفته نماند اگر شما از طریق رسانهی خودتان قصد تبلیغ پوش نوتیفیکیشن را دارید در آن صورت هزینهای پرداخت نخواهید کرد و نهایتاً اگر هزینهای بر شما مترتب شود بسیار ناچیز است.
نیاز نداشتن به زیرساختهای پیچیده
اگر چه تبلیغات بازاریابی ایمیلی و یا شبکههای اجتماعی و … بدون نیاز به زیرساخت اجرا میشوند اما از آنجایی که مزیت نوتیفیکیشنها از نظر نرخ تبدیلی کم دردسرتر از دیگر تبلیغات است لذا گرایش مخاطبان به این سمت بیشتر است و نکتهی مهمتر این که شما تمایل به اجرای پوش نوتیفیکیشن دارید باید بدانید که احتیاجی به پرداخت هزینههای سنگین و ایجاد زیرساخت پرهزینه ندارید، به عبارتی اگر قرار بر استفاده از رسانهی دیگران را دارید فقط بابت بازدید مخاطبان و یا تعداد کلیک هزینهای میپردازید و اگر رسانهی خودتان را داشته باشید کافی است به اپلیکیشن خودتان و یا به وب سایت قابلیت سادهای اضافه کنید تا موافقت کاربران را بگیرید.
کارشناسان کلیک یار در انتخاب روشهای شما در کنارتان خواهند بود.
افزایش آگاهی از برند
آیا میخواهید در یک کمپین تبلیغاتی بابت بیست هزار کلیک روی نوتیفیکیشن خود پول بدهید و در عوض چند میلیون نفر تبلیغات شما را ببینند و درضمن از برند شما نیز آگاه شوند؟ یقیناً جواب این سؤال مثبت است، به دلیل این که به نوعی همه مایل هستند که مخاطبان به صورت میلیونی از برند آنها مطلع شوند و از آنجایی که تعداد زیادی از تبلیغات پاپ اپ، پیامکی، ایمیلی و … به دلایلی از بین میروند، طبیعی است که از ازدحام مخاطبان نیز برای آن تبلیغات خبری نیست، اما به جهت تبلیغات خاص نوتیفیکیشن آنهایی که قصد کلیک روی اعلان شما را ندارند هم مجبور هستند آنها را مشاهده کنند، به عبارتی مخاطبان شما در بدترین حالت هم نام برند شما را میبینند و این نکته یعنی مشاهدهی میلیونی کاربران از تبلیغات شما و آشنا شدن با برندتان.
استفاده در جهت بازگردانی کاربر
مخاطبانی که با هزینهی قابل توجه و هنگفتی کاربر شما شدهاند و این جذب موجب مطالعهی وبلاگ شما از طرف آنها شده است، موجب حسرت و تاسف است که بعد از مدتی مشاهده شود که آنها شما را فراموش کردهاند، در فضای کسب و کار این مورد طبیعی است یعنی همانطور که کاربران به سایت شما ورود پیدا میکنند به سادگی هم از آن بیرون میآیند و شما نمیتوانید با پیامک و ایمیل و … آنها را مجدداً برگردانید، اما اگر اجازهی ارسال نوتیفیکیشن به آنها را داشته باشید میتوانید با پیشنهادهای جذاب و ابتکاری آنها را مجدداً بازگردانید و آنها میتوانند وجودتان را درک کرده و بر روی برندتان حساب باز کنند، برای مثال میتوان گفت که اینستاگرام از این ترفند و قابلیت نهایت استفاده را میکند و مخاطبی که چند روز به این شبکهی اجتماعی سر نزده است با قابلیتهای نوتیفیکیشن مجدداً برمیگردد.
معایب نوتیفیکیشن
1- وجود قابلیت بلاک تبلیغات
2- حوصله سربر بودن
3- محدودیت تصویر و کاراکتر
وجود قابلیت بلاک تبلیغات
اگر اعلانهای اپ شما ناراحت کننده باشد و نتوانید آنها را تحمل کنید باید به سراغ تنظیمات بروید و با چند کلیک همه اعلانها بلاک شود.
البته در کنار مزایای هر تبلیغی معایبی هم همراه اوست و باید بدون هیچ استرس و ناراحتی آن معایب را کنار گذاشت و ا ین درصورتی است که شما به کمک اپلیکیشن خودتان اقدام به تبلیغات پوش نوتیفیکیشن کنید.
حوصلهی سربر بودن
استفاده صحیح از هر نوع تبلیغاتی موجب میشود که مخاطبان از شما دور نشوند، پس برخورد صحیح شما اهمیت زیادی دارد. سعی کنید کاربر را با پیامهای زیاد خود ناراحت نکنید که حوصله سربر خواهد شد، اصل تعادل در ارتباط بین شما و کاربر میتواند نقش مهمی را برای برنامههای آینده شما داشته باشد.
محدودیت تصویر و کاراکتر
امروزه مخاطبان به تبلیغهای بلند و طولانی توجهی نمیکنند، بدیهی است که ارائهی یک تبلیغ کوتاه یک نوع مزیت محسوب میشود. البته شما میتوانید در تبلیغات پوش نوتیفیکیشن از سر و ته تبلیغ خود بزنید و این مورد هیچ محدودیتی نیز ندارد برخلاف تبلیغات ایمیلی که محدودیت دارد.
بازخورد بیشتر از تبلیغات پوش نوتیفیکیشن
1- ارزش بسازید
2- شورش را در نیاورید
3- چشمها را به خود خیره کنید
4- تست کنید
5- وقت شناس باشید
6- تیزبین و موقعیت شناس باشید
ارزشگذاری
شما باید کاری کنید تا کاربران فکر کنند سیستم پوش نوتیفیکیشن شما صرفا تبلیغاتی نبوده است، یعنی با فعالیت جذاب خود باید این تفکر را که برای خود کسب و کاری درست کردهاید را از اذهان بزدایید، به عبارتی تمرکز اصلی خود را بر روی ارزشسازی بگذارید، به عبارتی با پیامهایتان به اندوختههای مخاطبان خود افزده کنید، بعضی اوقات نیز عکسها و یا ویدیوهای پرمحتوا برای آنها نمایش دهید و چون مخاطب نیت خیر شما را از نزدیک مشاهده کند با رضایت کامل به خرید محصولات شما اقدام میکند، آنها باید به این نتیجه برسند که در ارتباط با شما نه تنها وقتشان ضایع نمیشود بلکه چیزی هم به اندوختههای آنها هم از نظر معنوی و هم از نظر مادی افزوده میشود.
شورش را درنیاورید
تبلیغات زیاد و پیدرپی بازخورد خوبی ندارد و بهجای این که تأثیر مثبتی داشته باشد، بازخورد منفی دارد، پس از افراط در هر کاری دور باشیم، اگر خیلی از کسب و کارها این نکته را رعایت میکردند جذابیت خود را نه تنها از دست نمیدادند بلکه آن را بیشتر میکردند، نباید کاری بکنیم که کاربران نسبت به شما عصبانی شوند درواقع با ادامهی افراطگری رضایت مخاطب را کاهش میدهید و یک برندسازی منفی را به نمایش میگذارید.
تست کنید
برای بهتر شدن کارتان میتوانید مدام روشهای خود را تغییر دهید، این تغییرات میتواند جذابیت خاصی را به همراه داشته باشد، مثلاً یک بار متنهای خودتان را با کاراکترهای کمتر آزمایش کنید، بار دیگر گراف خود را تغییر دهید، یک بار متن مستقیم و بار دیگر متنی غیرمستقیم را ارسال کنید، شما با تغییراتی که در کارهای خود میدهید با آمار تعداد کلیکها میتوانید کارتان را آزمایش کنید و بازخورد آن را نیز مشاهده کنید.
چشمها را به خود خیره کنید
از نکتههای جذابی که باید رعایت کنید این که در کمترین تعداد کاراکتر بیشترین تأثیر را در ذهن مخاطب ایجاد کنید، همچنین تصاویر زیبا و کارهای گرافیکی قوی میتواند این جذابیت را چند برابر کند، در این رابطه اگر با علم کپی رایتینگ یا تبلیغنویسی هر چه بیشتر آشنا شوید بهتر میتوانید به جذابیت کارتان بیفزایید و کاربران را برای خرید محصول خود ترغیب کنید، شما اگر در سطح شهر به بیلبوردها بیشتر توجه کنید هنر تبلیغنویسان ماهر را به وضوح مشاهده میکنید.
وقتشناس باشید
مشاوران کلیک یار شما را در تمام مواردی که بهتر بتوانید با کاربران ارتباط برقرار کنید راهنمایی خواهند کرد. از نکات مهمی که باید به آن دقت کنید ارسال نوتیفیکیشن در زمان مناسب است، شما با تخمین صحیح خود زمان ارسال مناسب را متوجه شوید که نه تنها برای کاربر آزاردهنده نباشد بلکه تغذیهی فکری مناسبی نیز برای او باشد چون با جذابیتی که خواهد داشت ارتباط مخاطبان شما را بیشتر از پیش محکمتر خواهد کرد و رضایت کاربران را نیز افزایش خواهد داد. در این رابطه نیاز به تست و آزمون و خطا خواهید داشت که بتوانید ارسالیهای بعدی را دقیقتر انجام دهید.
در هر صورت زمان مناسب برای مخاطبان شما خیلی با ارزش است.
تیزبین و موقعیتشناس باشید
مطمئن باشید هرچقدر تبلیغات شما با سلیقه و خواستههای کاربرتان هماهنگ باشد بهتر میتوانید برتعداد مخاطبان خود بیفزایید، پس تا میتوانید با تیزبینی خاصی که در خود سراغ دارید هماهنگی بین خود و کاربر را بیشتر کنید، یقیناً مخاطبان شما به موقعیت شناسیتان احترام میگذارند.
ممکن است این مطالب را هم دوست داشته باشید
خدمات
گروه بندی مطالب
اطلاعات تماس
- 021-22694565
- hi@clickyar.com
- تهران - خیابان شریعتی - بلوار صبا - خیابان کریمی - کوچه داور - پلاک ۱ - واحد ۱
هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد