بلاگری

آموزش شروع بلاگری در اینستاگرام و نوع همکاری با بلاگرهای دیگر

تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

تعداد بازدید : 1025

نوشته شده توسط : کلیک یار

آموزش شروع بلاگری در اینستاگرام و نوع همکاری با بلاگرهای دیگر

در این بخش از مقالات آموزشی در زمینه شبکه های اجتماعی در خدمت شما کاربران عزیز سایت کلیک یار هستیم ، اگر شما با افراد گوناگونی ارتباط هم دارید و مهارت‌های مختلفی داشته باشید می‌توانید به یک بلاگر موفق تبدیل شوید، در سال‌های اخیر مردم به اینفلوئنسر و بلاگر علاقه‌ی شدیدی پیدا کرده‌اند، شما می‌توانید راهنمای کامل در رابطه با بلاگر شدن را در پلتفرم کلیک یار مشاهده کنید .

بلاگری

موضوع انتخابی شما موفقیت شماست.

تسلط شما بر موضعتان حاکی از موفقیت شما در نزد کاربران است، اگر می‌خواهید در آینده شاخص‌تر از دیگران خود را نشان دهید و اگر می‌خواهید بخشی از اینفلوئنسر و بلاگرهای اینستاگرام باشید که ماهانه بیش از هشتصد میلیون کاربر دارد، باید با موضوع زیبایی که انتخاب می‌کنید،  خود را برجسته‌تر از دیگران معرفی کنید.

ساختن تبلیغات اسپانسری اینستاگرام چگونه است؟

بعضی از بلاگرها میلیونی طرفدار دارند، این نوع بلاگرها با توجه به موضوع خاص و جذابیت‌هایی که در آن موضوع برای کاربران خود می‌آفرینند مشتری‌های خود را نه تنها از دست نمی‌دهند بلکه توسط آن‌ها کاربران بیشتری را نیز جذب می‌کنند، البته آن ها با توجه به تعداد فالوئرها و محتوایی که دارند تقسیم‌بندی می‌شوند، یعنی آن‌هایی که کمتر زحمت کشیده‌ و کمتر از خود خلاقیت نشان داده‌اند.

طبیعی است که فالوئر کمتری دارند که به آنها میکرو اینفلوئنسر می‌گویند.

کمال‌گراها

افرادی که صفحه ی بلاگرهایی که برای جذب کردن کاربران خود وقت بسیاری می‌گذارند و حاشیه‌های مختلفی را برای سایت خود طراحی می‌کنند و با تولید فیلم و عکس و … به اهداف عالی خود که مهمترین آن جذب مشتری است فکر می‌کنند،  به جهت اجرای خوب شان در نظر مشتریان قابل توجه است، به عبارتی نوع عکس و نور و انتخاب آن‌ها به دلیل ارائه ی کار قابل توجه شان مهم جلوه می کند.

بلاگرهای جذاب اینفلوئنسر

فالوئرهای این بلاگرها زیاد هست و محصولات خود را در اینستاگرام به نمایش می‌گذارند صفحه‌ی این بلاگرها از زندگی جذاب آن‌ها سخن می‌گوید، آن ها از مدل‌های گوناگون لباس تا وسایل خانه و … با عکس‌های جذاب و زیبا سعی بر جذب مشتریان خود هستند، خانم‌های خانه‌دار و یا کسانی که به نحوی خود را با این عکس‌ها در ارتباط می‌بینند از طرفداران اولیه‌ی این تبلیغات هستند که در اینستاگرام به نمایش می‌آید.

کدام بلاگرها جنجالی و هیجان‌انگیزتر هستند؟

البته جنجال و هیجان بلاگرها به نوع محتوا، حاشیه‌های پرزرق و برق و عکس‌ها و … بستگی دارد، اگر چه نوع تبلیغ و به کار بردن کلمات خاص نیز در این رابطه بی‌تأثیر نیست، در این میان می‌توان از فعالان گروه‌های مختلف از تعاونی‌ها، هنرمندان، ورزشکاران، آثار کلاسیک و مدرن و ساختارشکن و فعالان اجتماعی نام برد.

بلاگری

عاشقان سفر

آیا از خود سئوال کرده‌اید که چگونه بلاگرها اشتیاق سفر را در وجود مشتریان بوجود می‌آورند؟ صفحه‌ی بلاگرها با فیلم‌ها و عکس‌های زیبا از شهرها و کشورهای مختلف این اشتیاق را بوجود می‌آورند، آنها با عکس‌های جذاب از مکان‌های تاریخی و طبیعت زیبای آن شهر و یا آن کشور، این حس را بوجود می‌آورند که هرچه سریع‌تر با خرید بلیط هواپیما یا قطار یا اتوبوس و … خود را به آن مکان‌ها برسانند، خلاقیت و ابتکار عمل و جدید بودن پست‌های ارسالی حرف اول را در این رابطه می‌زند.

بلاگر موفق کیست؟

بلاگر موفق با برنامه‌هایی از پیش تعیین شده خود را از دیگران ممتاز نشان می‌دهد، موضوع‌هایی که برای او انتخاب می‌کند نه تنها جذاب هستند بلکه با روز نیز هماهنگ می‌باشند، بلاگر موفق سعی می‌کند که محصولاتش نیازهای جامعه‌ی فعلی را در بربگیرد، او می‌خواهد تولید محتوایش با کیفیتی مناسب به دست طالبان آن‌ها برسد، چون تعداد لایک، فالوئرها و … حائز اهمیت است درضمن یک بلاگر موفق فیلمبرداری را باید یاد بگیرد و همچنین باید بر روی تلفن همراه و دوربین خود سرمایه‌گذاری کند، پس به این نتیجه می‌رسیم که بلاگر موفق علاوه بر هزینه کردن در بعضی از امور، باید کلاس‌هایی را نیز بگذارند تا برجسته‌تر از دیگران خود را نشان دهد.

انتخاب طرحی مشخص برای محتوا

اگر طرحی مشخص برای نوشته‌ها و تصاویر خود انتخاب کنید فالوئرها طرح ثابت شما را خیلی زود متوجه می‌شوند و این نکته، یک ویژگی منحصر به فرد و پایداری برای شما خواهد بود و در هر زمان که فالوئرها آن طرح را ببینند یادی هم از شما می‌کنند و این نکته به جذب آن‌ها کمک می‌کند، پس سعی کنید با مشخص کردن یک طرح ثابت به آن پایبند باشید تا جذابیت خود را بیشتر از پیش حس کنید، البته هرچقدر این طرح از ابتکار بالایی برخوردار باشد، جذابیت بیشتری خواهد داشت، قابل توجه است که آمار مشارکت صفحه‌ی شما در میزان درآمد شما نیز نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

بلاگری

همکاری با بلاگرهای دیگر

جهت کسب موفقیت بیشتر با بلاگرهای دیگر همکاری و مشارکت بیشتری داشته باشید این همکاری و مشارکت هر چه بیشتر باشد موفقیت شما در فرآیند بلاگر شدن آسان‌تر خواهد بود.

استفاده از تجربه‌ی بلاگرهای دیگر و اینفلوئنسرها و شرکت در دورهمی‌های آنها ابتکارات جدیدی را به ما نشان می‌دهد، لذا سعی کنید با افراد شبیه به خود بیشتر مشارکت داشته باشید.

ارتقا دادن مهارت‌های اینستاگرام

شما سعی کنید همگام با تولید محتوا مهارت‌های جدیدی نیز یاد بگیرید، تلاش‌تان بر این باشد که استوری، تولید پست،  ادیت عکس و اپلیکشین‌های تولید محتوا را شناسایی کنید و با آن‌ها کار کنید و اگر بر این مهارت‌ها مسلط شوید و عکاسی و نویسندگی خود را هم تقویت کنید مطمئن باشید فرآیند بلاگر شدن را با موفقیت طی خواهید کرد و به رشد صفحه‌ی اینستاگرام شما کمک خواهد نمود و درضمن با ابزارهای جدید نیز آشنا می‌شوید.

شناسایی برندهایی که در حوزه‌ی تخصصی‌تان کار می‌کنند

سعی کنید با فالوئرهای خودتان ارتباط برقرار کنید و زمانی که به هزار فالوئر رسیدید با آنها مکالمه کنید، دلیلی ندارد که اگر فالوئرهای شما به میلیون نرسید نگران باشید چرا که ارتباط با برندهای دیگر، مخاطبان خود را بیش از پیش افزایش خواهید داد.

علاقه

یک بلاگر طبق علاقه‌ای که به موضوع خود دارد آن را انتخاب می‌کند و بعد از انتخاب موضوع در رابطه با آن تولید محتوا می‌کند، البته موضوع‌های آن ها متنوع و مختلف می‌باشند، ممکن است این موضوع ها ورزشی، آشپزی، بهداشتی و … باشند.

هر چقدر بلاگر به موضوعی حساسیت و علاقه داشته باشد بیشتر می‌تواند شور و هیجان و علاقه ایجاد کند، طبیعی است که فالوئرها نیز از این شور و هیجان استفاده می‌کنند، به عبارتی می‌توان گفت اگر یک بلاگر به موضوعی که انتخاب کرده است علاقه نداشته باشد نه تنها نمی‌تواند ارتباط قوی با بلاگرها ایجاد کند بلکه از جذابیت موضوع نیز کاسته می‌شود.

اینگیجیمنت ریت اینستاگرام (Instagram Engagement Rate)

از آنجایی که بلاگری یک شغل محسوب می‌شود، همه کس نمی‌توانند یک بلاگر شوند، برای بلاگر شدن ویژگی‌هایی را باید داشت، ناگفته نماند، بلاگرها ویژگی‌های مشترکی هم دارند.

بیوگرافی صفحه‌ی اینستاگرام

مشخصات بلاگرها اولین چیزی است که دنبال کنندگان شما آن را می‌بینند، بنابراین در این قسمت خیلی دقت کنید و قبل از نوشتن این قسمت پیج بلاگرهای مشابه را ببینید و با توجه به کلمات کلیدی بیوگرافی صفحه‌ی اینستاگرام خود را کامل کنید، این نکته حائز اهمیت است که این قسمت نباید خالی باشد، به عبارتی در این قسمت توضیحاتی کوتاه آما مفید به چشم بخورد،  از کلمات کلیدی، استیکرها و موقعیت جغرافیایی استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید کلمات کلیدی از اهمیت زیادی برخوردارند، لذا در این رابطه باید از کلماتی استفاده کرد که مورد نظر کاربران باشد، به طور خلاصه باید گفت که بیوگرافی صفحه‌ی اینستاگرام معرف حضور شما در جمع بلاگرهاست، پس تا می‌توانید دقت کنید.

فعالیت مداوم بلاگرها

یکی از نکات مهمی که نباید آن را فراموش کرد این است که بلاگرها باید از افراط و تفریط دوری کنند، به‌عبارتی یک بلاگر موفق نباید چند روز پشت سر هم پست‌های زیادی بگذارد و یا این که چند روز اصلاً پست نگذارد، باید کاری کند که تعادل جذابیت خاصی را به همراه بیاورد، یک بلاگر موفق باید هر روز اینستاگرام خود را بررسی کند و به بازخوردهای پست‌های خود نیز توجه کند.

برای موفقیت خود در مسیر بلاگر شدن تلاش کنید

در آغاز باید به این سئوال‌ها جواب دهید که هدف‌تان از توسعه‌ی اینستاگرام خود چیست؟ آیا هدفتان کسب درآمد بیشتر است؟ آیا برای افراد دیگر می‌خواهید شبکه‌سازی کنید؟ آیا آمار فالوئرها برای شما مهم است؟ و یا این که  برای برند شخصی خود چه فکری کرده‌اید؟

با جواب دادن به این سئوال‌ها متوجه خواهید شد که چگونه می‌توانید صفحه‌ی خود را رشد دهید و این که چه محتوایی را باید تولید کنید.

شما با جواب دادن به سئوال‌های فوق به این جمع‌بندی خواهید رسید که به دنبال فروش بیشتر هستید یا ترافیک بیشتر؟ و بر اساس این سئوال ها و جواب‌ها است که می توانید موفقیت خود را حدس بزنید.

یک بلاگر موفق به چه افرادی نیاز دارد؟

هنگامی که تعداد فالوئرها بیشتر شود جهت فعال نمودن کارهای خود به یک تیم با تجربه نیاز دارید، برای معروف‌تر شدن و ادامه‌ی مسیر شغلی خود به تیمی متشکل از عکاسی، فیلمبردار، گرافیست، مدیربرنامه و … احتیاج دارید تا در تولید محتوا و دیگر برنامه‌های جذاب در صفحه‌ی اینستاگرام و برنامه‌ریزی شغلی تان به شما کمک کنند، پس بهترین کار جهت بالا بردن فالوئرها، داشتن همکاران مناسبی است که با تخصص‌های خود موجب بالا رفتن لایک خواهد شد.

برای تولید محتوا برنامه‌ای منظم تنظیم کنید.

نکاتی که جهت فعال کردن بیشتر اینستاگرام باید در نظر داشت :

– موضوع پست‌ها

– محتوا

– ارسال منظم پست‌ها

– کپی نکردن از دیگران

– مدل‌سازی با توجه به کسب و کارهای کاربران

– ارسال پست‌های جذاب در زمان مناسب

– ارتباط با فالوئرها به طریق سئوال و جواب جهت بالا بردن کیفیت اینستاگرام

با مخاطبین هدف خود در هر پست صحبت کنید

از آنجایی که مردم با داستان شما ارتباط برقرار می‌کنند، لذا می‌توانید از این طریق به مخاطبین خود بگویید در کجا هستید، در این صورت است که بیشتر و بهتر از قبل شما را می‌شناسند و این نکته حائز اهمیت است که علاوه بر ثبات در تولید محتوا حفظ ارتباط و تناسب مهم‌ترین مسئله در فرآیند بلاگر شدن است، درضمن اگر بدانید که مخاطبین شما چه چیزی را دوست دارند جذابیت خاصی را برای آن‌ها خواهید داشت، چون طبق خواسته‌ی آن‌ها پست‌های خود را گذاشته‌اید و خواسته‌ی آن‌ها را نیز فقط با سئوال از خودشان می‌توانید متوجه شوید این نکته یعنی ارتباط مستقیم با کاربران خود.

در واقع شما باید خود را جای کاربران و فالوئرهای خود بگذارید تا با آن‌ها بهتر از پیش ارتباط برقرار کنید.

آدرس خود را حتماً در اینستاگرام بگذارید، این آدرس از ارسال لینک سایت و … خود را نشان می‌دهد.

برای تبلیغ وبلاگ خودتان باید کاری کنید تا مردم خود واقعی شما را ببینند لذا این کار را می‌توانید با استوری شروع کنید، کاربران علاقه دارند فعالیت همین الان شما را ببینند و استفاده از استوری ارتباط نزدیک‌تری را با آنها برقرار می‌کند، و این یک تبلیغ برای وبلاگ شما نیز هست، به عبارتی با استفاده از ابزارهای خود اینستاگرام می‌‌توانید مخاطبان خود را به وبلاگ خودتان دعوت کنید، استوری شما اگر جذاب و کامل باشد ارتباط کاربران با شما دوچندان خواهد شد و آنها می‌توانند از آن نهایت استفاده را ببرند، شما هم برای تبلیغ خودتان جذابیت دیگری به آن افزوده کنید و این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار دهید و همچنین می‌توانید آن‌ها را به سایت خود نیز دعوت کنید و یا از فالوئرها بخواهید ارتباط نزدیک‌تری با سایت و وبلاگ شما برقرار کنند.

استوری شما تلویزیون زنده‌ای است که در این ارتباطات نقش مهمی را ایفا می‌کند، فراموش نشود گذاشتن لینک وبلاگ در پیوی صفحه خیلی مهم است.

 

بلاگری

اهمیت هشتگ‌ها

هشتگ‌ها راهنمای کسانی هست که می‌خواهند شما و موضوع‌ شماها را دنبال کنند، پس نباید هرگز آن‌ها فراموش شود، برای هر پست خود می‌توانید 30 هشتگ در اینستاگرام خود استفاده کنید، البته باید دقت شود که هشتگ‌ها با موضوع شما مرتبط و مناسب باشد.

یکی از خصوصیات مهم هشتگ این است که در کمترین لحظه موضوعی را که شما به آن علاقمند هستید را برای شما نمایان می‌کند، در متن خود از لغات کلیدی  استفاده کنید تا کاربران با جذب شدن آن لغات که از هشتگ‌ها به دست می‌آید دوستان خود را نیز به سوی شما بکشانند.

در اینستاگرام به چه کسی بلاگر می‌گویند؟

متاسفانه بعضی از افراد خیال می‌کنند اگر یک فعالیتی در اینستاگرام داشته باشند و یا پُست‌های شان زیاد لایک شود و به عبارتی فالوئرهایش زیاد باشد دیگر بلاگر شده است، حال آنکه یک بلاگر باید به حرفه‌ و یا دانشی مسلط باشد و در اینستاگرام با مهارت خاصی که از خود نشان می‌دهد محصولات و کالاهای خود را برای همه تعریف کند و آن‌ها را نشان دهد، یک بلاگر حرفه‌ای، تولید محتوا می‌کند طوری که جذابیت آن موجب جذب کاربران و مشتریان بیشتری شود، یک بلاگر حرفه‌ای قبل از آن که به لایک‌ها و فالوئرهای خود فکر کند، به جذابیت تولید محتوای خود می‌اندیشد که مثلاً بهترین عکس‌ها را بتواند ارسال کند البته اگر در رابطه با عکاسی می‌خواهد تبلیغ کند، یا چگونه فن علوم دیگر را به دیگران بیاموزد و یا این که در رابطه ی کارها و زندگی روزمره‌تان با جملات و یا داستان‌های کوتاه کاربران را به وجد بیاورید.

یک بلاگر با مطالب خود نوآوری می‌آورد و سعی می‌کند کاربران را به سوی خود جلب کند و مراحل موفقیت خود را نیز به آن‌ها خاطرنشان سازد. یک بلاگر موفق با نکته‌های زیبا و کوچک خود اسمش را بر سر زبان‌ها می‌اندازد و حرفه‌های متفاوتی را به دیگران نیز معرفی می‌کند.

جمع‌بندی

در یک جمع‌بندی می‌توان گفت فقط ساخت یک اکانت اینستاگرام و تولید محتوا یک بلاگر نمی‌سازد به عبارتی می‌توان گفت یک شبه موفقیت در بلاگری به دست نمی‌آید، بلکه با رعایت نمودن اصول خاصی می‌توان به موفقیت رسید، اگر چه امروزه اینفلوئنسرها و بلاگرهای زیادی را شاهد هستیم اما بحث ما روی بلاگر موفق هست .

این موفقیت با صبر و تلاش و در جا نزدن و با امید به آینده نگریستن به دست می‌آید، البته در این رابطه باید اعتماد به نفس هم داشت تا بتوانیم بر روی مخاطبان خود تأثیر بگذاریم، تعلیم مهارت‌های اینستاگرام و نمایش این مهارت‌ها، شخصیت و برند شخصی شما را به همگان نشان می‌دهد، خلاصه این که موفقیت یک بلاگر را می‌توان از تعداد فالوئرها و لایک‌های پست‌های آن تشخیص داد.

قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد