در این بخش از مقالات آموزش سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ کلیک یار در خدمت شما عزیزان هستیم با مقاله رپورتاژ آگهی کاملا رایگان امیدوارم این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شود ، در صورت داشتن نقطه نظر یا دیدگاهی در بخش نظرات حتما با ما در میان بگزارید.
معمولاً یک رپورتاژ در نگاه اول به صورت یک مقاله و یا یک گزارش خبری خودنمایی میکند و مخاطبی که این رپورتاژ را میخواند تأثیر تبلیغاتی آن را بطور غیرمستقیم دریافت میکند و رفته رفته مزایای محصولات شما که در رپورتاژ نشان داده میشود در آن شخص تأثیر میگذارد.
تهیهی رپورتاژ آگهی
در مرحلهی اول با توجه به آگاهیهایی که از موضوع دارید مقالهای تهیه میکنید، این مقاله میتواند یک وب سایت یا یک مجله و یا برنامههای رسانهای باشد که در پایان، شرکت مورد نظر باید مبلغی را به این رپورتاژ پرداخت کند.
رپورتاژ آگهی
با توجه به ازیاد شرکتها، تبلیغات و نوع آن برای جذب بیشتر مخاطبان را خود شرکتها به عهده گرفتند، اگر چه در قدیم با یک نفر یا یک تیم از بیرون شرکت مراحل شرکت را از نظر میگذراندند و بعد از آن مشاهدات و نظرات خود را اعلام میکردند، اما همانطور که گفته شد امروزه خود شرکتها این کار را انجام میدهند، با توجه به اینکه شرکتها از زیر و بم خود اطلاع کافی دارند لذا بهتر از هر کس دیگری میتوانند از محصولات خود تبلیغ کنند، درضمن هزینهی تبلیغات را نیز پرداخت نمیکنند و یا اینکه کمتر پرداخت میکنند، به این گزارشها رپورتاژ میگویند.
رابطهی رپورتاژ و سئو
ترافیک سایت شما میتواند افزایش پیدا کند به شرطی که لینکهای دریافتی شما از سایت منتشر کننده رپورتاژ بگیرد، این گزارش در سئوی سایت شما تأثیر بسزایی دارد و هر چه این رپورتاژ غنیتر باشد تأثیر آن بیشتر خواهد بود و در نهایت اینکه ترافیک سایتتان افزایش پیدا میکند.
بهترین اطلاعات تبلیغاتی
از آنجایی که تمام مردم دوست دارند که آنچه را که میخواهند سریع به دست آورند، سعی میکنند از گوگل این اطلاعات را اخذ کنند، البته آنها بیشتر به دنبال اطلاعاتی هستند که دیگران از آن محصول تعریف کرده باشند نه اینکه خود آن شرکت تعریف کرده باشد، پس بهترین اطلاعات تبلیغات باید از طرف دیگران باشد.
یک رسانه چه موقع برای انتشار رپورتاژ مناسب است؟
به دلایل ذیل:
با زمینهی کاری شما موضوع سایت نزدیک باشد
موضوع وب سایت شما در حوزهی تخصصی کاربران باشد
ارزشگذاری گوگل بر هماهنگی بیشتر موضوع سایت با حوزهی تخصصی کاربران است
اگر در رابطه با موضوعی رپورتاژ تهیه میکنید آن منبع معتبر باشد
انتشار رپورتاژ مناسب کاربران را به مشتریان تبدیل میکند
یک سایت مطرح چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟
اعتبارش از نظر سئو بالا باشد
رتبهی الکسای بالایی داشته باشد
وب سایتتان در نزد گوگل اعتبار داشته باشد
لینکهایتان فالو باشند
رپورتاژتان برای همیشه در سایت حفظ شود
رپورتاژ شما در صفحات اصلی سایت باشد.
طراحی و نوشتار رپورتاژ طوری باشد که بیشتر دیده شود.
رابطهی تبلیغ عالی با رسانهی قدرتمند
اگر میخواهید رپورتاژ عالی داشته باشید باید با یک رسانهی خوب ارتباط برقرار کنید، بدیهی است که در این رابطه باید هزینهای را متحمل شوید، چون اگر یک رسانه قدرتمند باشد میتواند رپورتاژ شما را به نحو احسن تبلیغ کند، یک رسانهی قوی میتواند لینکهای جذابی برای شما طراحی کرده و بسازد و خب میدانید که هر چقدر این رسانه اعتبار داشته باشد هزینهی بیشتری نیز از شما خواهد گرفت ولی ارزش دارد که با رسانهی قدرتمند ارتباط حاصل کنید تا مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کنید.
سایت اخبار رسمی
لینک رپورتاژهایی که در سایت اخبار رسمی منتشر میشود نوفالو است و این سایت از سایتهایی است که بطور رایگان رپورتاژ شما را منتشر میکند، اگر چه این رپورتاژ در سئوی شما تأثیری ندارد ولی شما میتوانید در سایر رسانهها با پرداخت هزینهای با لینک فالو رپورتاژ خود را منتشر کنید.
اعتبار یک لینک
اعتبار هر لینکی به آبروی آن در نزد گوگل است و دیگر اینکه فعالیت کاربران شما زیاد باشد، این ویژگیها موجب به چشم آمدن سئوی شما میشود، به عبارتی میتوان گفت گوگل اگر فعالیت جدیدی را ملاحظه کند یقیناً سئوی شما از موقعیت برتری برخوردار خواهد بود.
انتشار رپورتاژ در ویرگول
امروزه برای اینکه بتوانند فالوور خود را افزایش دهند رپورتاژ خود را به شبکهی اجتماعی ویرگول ارسال میکنند، این شبکهی اجتماعی که برای محتواهای فارسی است، افرادی که عضو آن میشوند مقالات خود را در این شبکه ارسال میکنند، ناگفته نماند که بسیاری از این مقالات به نتایج اول گوگل راه پیدا میکنند، البته این مسئله بستگی به محتوای غنی آن مقاله و یا پست میباشد.
انتشار رپورتاژ در وبلاگها
شما میتوانید رپورتاژ آگهیتان را در وبلاگ خود منتشر کنید، اما اگر در این رابطه مشکلی داشتید میتوانید از صاحبان وبلاگ در رابطه با این مطلب کمک بگیرید، علاوه بر این شما میتوانید در وبلاگهای فارسی مانند ورد پرس و یا بلاگفا رپورتاژ خود را منتشر کنید.
بلاگفا سال پیش برای مدیریت وبلاگ ساخته شد و فعالیت خود را بهتر از قبل نیز ادامه میدهند، همچنین وردپرس نیز به شما اجازه میدهد وبلاگهای شخصی خود را بسازید.
اگر سایتی برای خودتان نیست و در آنجا هم کار نمیکنید، بخواهید برای آن سایت و یا وبلاگ دیگری محتوا بنویسید به این روش پُست مهمان میگویند، شما میتوانید به عنوان پُست مهمان دانش و تجربهی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، مسئولین سایتهای دیگر و یا کاربران و مخاطبان دیگر اگر با دانش شما روبرو شوند بدیهی است که جذب سایت و تیم شما خواهند شد و شاید به صورت یک رپورتاژ آگهی نیز خود را نشان دهد.
انتخاب بستهی رپورتاژی با توجه به بودجهی خود
شما میتوانید جهت گرفتن یک تخفیف فوقالعاده به جای بکرپورتاژ، از یک بستهی رپورتاژی استفاده کنید، به عبارتی با خرید بکپکیج از تخفیف ویژهای استفاده کنید همچنین میتوانید از چند رسانه بک لینک قوی بگیرید، تخفیفهای شگفتانگیز در خرید پکیجها قابل توجه است.
کدام رسانه را انتخاب کنید
ارائه دهندهی خدمات رپورتاژ میتواند کمکی به ما کند که این رسانه تا چه حد میتواند در این زمینه برای ما سودمند باشد، لیستی از رسانههای مختلف با قیمتهای متفاوت را میتوانیم به دست آوریم که از بین آنها میتوان بهترین آن را انتخاب نمود، بهترین گزینه آن رسانهای است که هم قیمت مناسبی دارد و هم اینکه شهرت خوبی نیز دارد و در طول زمان خود را به دیگر کاربران و مخاطبان نشان داده است، در این رابطه کارشناسان کلیک یار کمک و مشاور شما هستند و میتوانید از آنها استفاده کنید.
سایت مدیوم (Medium)
اگر شما متنی انگلیسی داشته باشید میتوانید متن خود را در نسخهی انگلیسی سایت ویرگول بگذارید، به عبارتی مخاطبان خود را که به زبان انگلیسی سخن میگویند را نیز به همراه داشته باشید.
* انتخاب بستهی رپورتاژی با توجه به بودجهی خود
شما میتوانید جهت گرفتن یک تخفیف فوقالعاده به جای یک رپورتاژ، از یک بستهی رپورتاژی استفاده کنید، به عبارتی با خرید این پکیج از تخفیف ویژهای استفاده کنید و میتوانید از چند رسانه پک لینک قوی بگیرید، تخفیفهای شگفتانگیز در خرید پکیجها قابل توجه است.
کتاب راهنمای رپورتاژ
شما رپورتاژ خودتان را خودتان قلم زنید، این نکته مزایایی دارد:
از آنجایی که با موضوع خود بیشتر آشنا هستید لذا بهتر از دیگران میتوانید بنویسید
هزینهای به کسی جهت نوشتن نمیدهید و این کتاب راهنمای خوبیست
با کمک از این کتاب از اول تا آخر رپورتاژ نوشتن را متوجه میشوید
این کتاب شما را بیشتر با مفاهیم رپورتاژ آشنا میکند
کارشناسان کلیک یار در تهیهی کتاب و جزوه برای رپورتاژ به شما کمک میکنند.
کتاب راهنمای رپورتاژ
شما رپورتاژ خودتان را خودتان قلم زنید، این نکته مزایایی دارد:
از آنجایی که با موضوع خود بیشتر آشنا هستید لذا بهتر از دیگران میتوانید بنویسید
هزینهای به کسی جهت نوشتن نمیدهید و این کتاب راهنمای خوبیست
با کمک از این کتاب از اول تا آخر رپورتاژ نوشتن را متوجه میشوید
این کتاب شما را بیشتر با مفاهیم رپورتاژ آشنا میکند
کارشناسان کلیک یار در تهیهی کتاب و جزوه برای رپورتاژ به شما کمک میکنند.
هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد