شیوهی قیمتگذاری گوگل
مثلاً شما برای یک لوازم ورزشی قیمتی را به گوگل پیشنهاد کردهاید، اگر کسب و کار دیگری علاقهای به این تبلیغ و این قیمت نداشته باشد طبیعی است که گوگل پیشنهاد شما را مبنا قرار میدهد و به ازای این تعرفه شما هزینهای پرداخت میکنید، اما اگر کسب و کار دیگری علاقهای به این پیشنهاد داشت یک رقابتی صورت میگیرد و اینجاست که گوگل با نظارتی که بین قیمتها دارد چکش مزایدهی خود را به نفع بهترین پیشنهاد در قیمت بر میز میکوبد.
درواقع قیمتگذاری گوگل شباهتی به مزایدهها و حراجیها دارد، پس شما باید با مشورتی که با دیگران میکنید در رابطه با جذابیتهای پیشنهاد خود و قیمتگذاری نهایت دقت را کنید.
هرچقدر هوشمندانه در این رابطه فکر کنید برای کسب و کار شما و فروش محصولاتتان خوبست.
کارشناسان کلیک یار با ارزیابی پیشنهادات و قیمتگذاریها در گوگل شما را رهنمون خواهد بود.
هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد